Vår telefonpassning är till för dig som behöver lite extra hjälp med inkommande samtal t.ex. vid överbelastning eller semesterstängt.
Ni kanske redan har en egen telefonist men ni vill öka servicenivån eller tillgängligheten till era kunder. Då är detta en utmärkt lösning. Ni låter helt enkelt de samtal ni själva inte hinner med gå till oss. Vi svarar med ert namn och efter era önskemål. Ni kan själva lägga in information i vårt hänvisningssystem iOnline, som talar om för telefonisten om ni är på semester, gått för dagen eller liknande.
Vem som sökt dig meddelar vi via epost, sms eller fax. Era kunder får ett personligt bemötande och ni får reda på vem som ringt. Vi kan även koppla vidare samtal enligt era instruktioner, så att de viktiga samtalen alltid går fram.
OVERFLOW
En overflowlösning passar utmärkt om ni har svårt att uppskatta samtalsmängd och därför inte vill anställa egen (ofta kostsam) personal. Lösningen kan anpassas efter behov och kan kopplas in och ur efter era önskemål och avtal.
Vi erbjuder en enkel prissättning av vår telefonpassningstjänst.
Med hjälp av våra trevliga säljare väljer du själv den lösning som
passar ert behov bäst.